28-5-2018

HEREN 1 VERSPEELT TICKET VOOR PROMOTIEKLASSE

In navolging van een seizoen vol tegenslagen, eindigde het seizoen van Heren 1 in mineur. Na drie wedstrijden tegen Voordaan werd het onderspit gedolven na een felle tweestrijd aan de Kralingseweg.

Nadat vorige week in de laatste minuut werd verloren, was het dit weekend aan Heren 1 de taak om zich op te richten. Dit lukte deels. Op zaterdag werd de rug gerecht en de tweede wedstrijd van de best-of-three overtuigend gewonnen met 4-1. Dit betekende dat uiteindelijk op zondag de beslissing zou gaan vallen. In een spannende wedstrijd bleken beide ploegen onder hoogspanning te staan en trok de ploeg uit Groenekan uiteindelijk door het winnen van shoot-outs aan het langste eind: 4-5.

Zo kwam aan een wonderlijk seizoen een einde en wordt onder andere afscheid genomen van hoofdcoach Boudewijn van Eijck en zijn voltallige begeleiding.

Namens Heren 1 willen wij op deze plek jullie allemaal bedanken voor de support die wij hebben mogen ontvangen. Van het barpersoneel tot aan de mensen die voor dag en douw opstonden om onze dug-out te prepareren voor het warme weer, tot aan de supporters langs de lijn: alle steun was hartverwarmend.

Wij zullen er alles aan doen om volgend jaar het tij te keren en zo snel mogelijk de prestaties neer te zetten die recht doen aan het vlaggenschip van deze prachtige vereniging.