19-3-2013

Vic Friday!?

Nieuwe borrel
Heb je het ook al gehoord….? De Vic Friday in ons hockey clubhuis….!

Op Vic zal de vrijdagmiddag nog gezelliger gaan worden!

Vrijdag 22 maart is er weer de Vic Friday; de week lekker afsluiten met een borrel, ongedwongen en gezellig kletsen met alle Vic leden, je hockey passie met elkaar delen, lekkere muziek en wat lekkers te eten voor jezelf en voor de kids.

De bar is al open vanaf 16.00 uur en je kunt gezellig een hapje eten voor een kleine prijs.

Kidsmenu:
Drumsticks 2 p.p., komkommer en stokbroodje

Buffet volwassenen:
Kip Tikki Massala met geurige rijst
Chicken Madras met geurige rijst
Groene salade

De prijs voor het kinderbuffet is € 5,50 p.p. en voor het buffet € 9,00 p.p.

Hoe werkt het
Voor een drankje hoef je niet te reserveren, als je de speciale Friday Food Special (kids en volwassenen) wil, dan wel. Het eten is dus alleen op voorbestelling. Wil je dat niet dan is de keuken ook open voor een bittergarnituur of een snackje.

Even een mail zenden (zie formulier) met je gegevens dat je komt en met hoeveel personen, dan zorgen we dat bij de bar foodvouchers voor je klaar liggen.

Tot de 22ste!

Catering Victoria

P.S.
Nu ook 'Happy Hour' op vrijdag:
- bij vier drankjes in een keer bestellen de 5e gratis. Maakt niet uit wat. Alleen op vrijdagmiddag voor de goede orde.