22-12-2018

Heren 1 wint eerste duel in Hoofdklasse

Uitgerekend tegen stadgenoot HC Rotterdam heeft Victoria Heren 1 de eerste zege in de Hoofdklasse zaal geboekt. In een spannende wedstrijd besliste Sjoerd Verhagen op de valreep de wedstrijd in Victoriaans voordeel. Eerder op de dag verloor het team van Eelko van Roon vrij kansloos met 7-1 van SCHC.

In de tweede wedstrijd van de dag ging het stukken beter. Na de 1-1 (goal Frederik Groenland) liep Rotterdam uit naar 3-1. Victoria toonde veerkracht. Bart Nelck, Tom Geuskens en Frederik Groenland brachten Vic aan de leiding. Hugo Mann zette Rotterdam op gelijke hoogte, waarna Sjoerd Verhagen de beslissing bracht.

Na vier duels heeft promovendus Victoria 3 punten, net zoveel als Laren en slechts een punt onder Rotterdam.