11-4-2019

Steun Dames 1 zondag in de “Boven de Rivieren”-Cup

Dames 1 van Victoria werkt zondag de stadsderby af tegen HC Rotterdam. De koploper in de Promotieklasse heeft vijf punten voorsprong genomen op naaste concurrent HGC en hoopt thuis tegen de Rotterdamse aartsrivaal die comfortabele positie vast te houden.

Het team van Lennard Poillot voert behalve in de reguliere competitie nog een eigen strijd in een aparte competitie. "In de eerste vier wedstrijden speelden we de "Onder de Rivieren”-Cup, met tegenstanders uit Vught (MOP), Nijmegen (voor het gemak deze even meegerekend met ‘onder de rivieren”…), Breda (Push) en Tilburg (Were Di)”, zegt Lennard. "Omdat we het minimaal even goed wilden doen als in de eerste helft van de competitie was onze doelstelling dan ook dat we minimaal 2 van deze 4 potjes wilden winnen. Met 4 overwinningen in 4 wedstrijden is de "Onder de Rivieren”-Cup dan ook glansrijk binnen gehaald door de dames van Victoria!”

De nieuwe Cup is vorige week begonnen voor Dames 1, de "Boven de Rivieren”-Cup, met tegenstanders uit Almere, Rotterdam, Heiloo (De Terriërs) en Den Haag (KZ). Lennard: "Om het net zo goed te doen als in de eerste competitiehelft willen we graag drie van deze vier potjes winnen. We zijn goed gestart afgelopen week met de winst tegen Almere. Uiteraard hopen we met jullie steun dat we deze start een goed gevolg kunnen geven aankomende zondag!”

Dus kom allemaal op 14 april naar de Kralingseweg en schreeuw het team naar de zege. De wedstrijd begint om 12.45 uur.