10-9-2019

Dames 1 presents *De Victoria Club trui*

Lieve Victoria leden,

Afgelopen jaar hebben wij mede dankzij de support van de club ons droomdoel behaald: de Hoofdklasse! Wij kijken enorm uit om komend jaar tegen de beste speelsters van de wereld te mogen spelen, onwijs veel te leren én Victoria als club in de Hoofdklasse te mogen presenteren.

Om op dit niveau te kunnen acteren zamelen wij geld in voor allerlei apparatuur (hartslagmeters, waterballen, etc), een teamtrip en andere extra’s die ons net dat beetje helpen om zo goed mogelijk te presteren komend jaar.

Één van onze manieren hiervoor is een clubtrui die wij zelf hebben ontwikkeld. Dit is een échte Victoria clubtrui die in lijn is met onze eigen team trui. Met deze Vic club trui willen we teams onderling verbinden en de connectiviteit binnen de club verhogen. Want zeg nou zelf, hoe vet zou het zijn om allemaal Victorianen, jong & oud, meisjes & jongens, op de club met dezelfde trui te zien lopen?!

De trui heeft een échte Vic-uitstraling: het is een zwarte trui met geel/rode opdruk. Daarnaast is hij ook nog eens per team te personaliseren! Hierbij kun je denken aan bijvoorbeeld je team erop te zetten zoals ‘Dames 1’, maar ook extra motiverende zinnetjes achterop zouden mogelijk zijn. De kosten van een trui bedragen €25 per stuk exclusief personalisatiekosten (dit is afhankelijk van de hoeveelheid extra tekst die je erop wilt zetten).

Zou het je nou leuk lijken om de Vic Club trui voor uzelf óf je team te bestellen? Of heeft u nog vragen over de club trui? Stuur dan een mail terug naar [email protected]

Liefs,

Victoria Dames 1