8-10-2019

Fotowedstrijd HV Victoria

Kan jij mooie foto’s maken van hockey op Victoria? Stuur ze in en maak kans op een lekkere taart!

Wij zoeken voor de nieuwe website van Victoria veel beeldmateriaal van allerlei spelsituaties, emoties, leeftijden en overige zaken die te maken hebben met hockey bij Victoria.
Denk aan strafcorners, doelpunten, passes, trainigen, feesten, winst, verlies, vreugde, spanning, inspanning, ontspaning, blijheid, jeugd, fun, senioren, top, breedte, clubhuis, velden, hockeyballen, sticks, fluitjes, etc.

Stuur de foto's naar [email protected]. De communicatiecommissie zal, aangevuld met experts, de foto's beoordelen. Wordt jouw foto geselecteerd voor de nieuwe website, dan ontvang je een lekkere taart voor je team.

Je kunt in ieder geval tot het einde van het jaar foto's inzenden. Veel succes met het schieten van mooie plaatjes!