11-10-2019

Victoria nieuwsflats week 41

Dames 1
Dames 1 verloor afgelopen weekend met 3-1 van Laren. Aanstaande zondag speelt de ploeg thuis tegen Amsterdam, dat met 6 punten uit 5 wedstrijden op de 9e plek staat. Ze zijn nog volop in ontwikkeling, zoals blijkt uit deze reportage van TV Rijnmond. Kom dus allemaal om 12:45 onze dames aanmoedigen!

Heren 1
Heren 1 verloor thuis met 1-0 tegen Nijmegen, dat nu 2e staat in de promotieklasse. Zondag spelen ze uit in Bilthoven tegen SCHC, de huidige koploper.

Resultaten jeugd voorcompetitie
De voorcompetitie is voorspoedig verlopen bij Victoria. Maar liefst 11 van de 37 teams werden kampioen in hun poule! Met name de meisjes teams deden het heel goed, met 75% van de teams in de top 3 van hun poule. Complimenten aan alle spelers, coaches, trainers en onze eigen keepersschool die dit mogelijk maakten.

Wel of geen keeperstraining?
11 oktober is er wel keeperstraining voor de mini's, maar NIET voor de ABCD jeugd. 18 en 25 oktober zijn er geen keeperstrainingen. Vanaf 1 november zijn er weer reguliere keeperstrainingen voor de gehele jeugd tot aan het zaalseizoen.

De algemene regel is: Er is alleen keeperstraining op de vrijdag voorafgaand aan een competitiewedstrijd.
Hockey in de herfstvakantie
In de herfstvakantie kun je je hockey skills verder verbeteren op Victoria. Go4Hockey organiseert een 2-daags kamp op 21/22 oktober voor de D, E en F jeugd. Heren 1/Dames 1 geven clinics op 26 oktober voor de E en F spelers in de ochtend en Heren 1 geeft masterclasses voor de A, B, C, D jeugd en senioren in de middag.

Fotowedstrijd
De fotowedstrijd voor de nieuwe website is inmiddels van start. De eerste foto's zijn al binnen. Maar jij kunt vast betere foto's maken dan deze! Stuur ze naar [email protected] een maak kans op een lekkere taart!

Zaalhockey informatie seizoen 2019-20
De zaalcommissie heeft de zaal informatie op de website bijgewerkt voor het aankomende seizoen. Als je je alvast wilt inlezen op wat komen gaat, dan kun je hier alle informatie vinden die je nodig hebt.
Ruimtes reserveren via ledenadministratie
Als je een ruimte wilt reserveren in het clubhuis dan kun je dat doen via de ledenadministratie.

Victoria App
Heb je de Victoria App al? Gefeliciteerd! Jij bent altijd op de hoogte van het laatste nieuws van Victoria en hebt het speel- en trainingsschema, scores en standen van je team bij de hand.
Heb je de Victoria App nog niet? Haal hem nu op uit de App store van je telefoon.

11 okt
Alleen keeperstraining voor de mini's
14 okt
Scheidsrechtersexamens