26-11-2019

Victoria JB1 zonder puntverlies het landelijk in

Jongens B1 sloot afgelopen weekend de voorcompetitie succesvol af met een 7-0 overwinning op Hilversum JB1. Het team van coaches Stefan van Ree en Willem Biezemans won alle tien de wedstrijden. Zeven daarvan met meer dan 7 punten verschil.

De nieuwe indeling in de B-jeugd bij de voorcompetitie heeft ertoe geleid dat er best grote niveauverschillen waren tussen de deelnemende teams.Na 10 gewonnen wedstrijden stonden maar liefst 73 gescoorde doelpunten op de teller van Victoria JB1. De verdediging en keeper incasseerde met slechts 7 tegengoalshet minste aantal goals tegen, van alle landelijke teams.

Er is het afgelopen half jaar hard en met plezier getraind om steeds beter te worden en deze resultaten op de mat te leggen.In de eerste 5 wedstrijden werden dan ook alleen maarruime zeges geboekt. Na een kleine dip werd deze reeks weer hervat,met onder andere een klinkende 9-2 overwinning tegen Amsterdam in het Wagener Stadion.

JB1 kan terugkijken op een leerzame herfstcompetitie waar met veel plezier met elkaar is gehockeyd en de mannen ook heel mooi hockey hebben laten zien!

Na de zaalperiode wordt het seizoen vervolgd in een nieuwe landelijke poule metsterkere tegenstanders.