4-2-2020

Vic-app onmisbaar voor ieder lid

Heb jij de Vic-app al op je telefoon? Uit een rondgang langs de velden bleek dat een deel van de leden nog geen gebruik maakt van de app. En dat terwijl de HV Victoria app onmisbaar is voor iedere Victoriaan.

Want met de app ben je altijd op de hoogte van het laatste clubnieuws, heb je alle informatie over je favoriete teams gemakkelijk bij de hand, kan je contactgegevens van andere leden vinden, samenvattingen van de wedstrijden van Dames 1 terugkijken, en nog veel meer.

Voor managers is het een handige tool die het regelen van oefenwedstrijden, toernooien, en het afronden van wedstrijdformulieren gemakkelijk maakt. Voor spelers, trainers en managers biedt de app bovendien toegang tot hockeyfood, het Netflix van hockeyend Nederland. Met technische en tactische video's, en handige oefeningen en tips. (zie bijlage)

Naast al deze voordelen kan je binnenkort ook nog profiteren van sponsorvouchers die je via de app kunt downloaden en inwisselen in diverse winkels en horeca in Rotterdam. Kortom, alleen maar voordelen! Het downloaden van de HV Victoria app is gratis en kan via de Appstore of Google Play. Het enige dat je nodig hebt is je lidnummer. Dat is terug te vinden op de contributienota van Victoria.