2-3-2020

JE1 een topteam!

Afgelopen weekend deed Victoria jongens E1 mee met het Jongste Jeugd Toptournooi 2020 bij hockeyclub Oranje Rood. De jongens waren best een beetje onder de indruk want spelen tegen o.a. Den Bosch, Schaerweijde, Kampong en Oranje Rood E1 doe je niet elke dag.

Een gezond zelfvertrouwen was er ook. Al maanden zijn Walram, Jaap, Robbert en Karen met de jongens aan de gang en het team wordt echter en hechter. Gewapend met onze goed invallende topkeep Stije en goede scheids Steef stonden de jongens om 9:30 uur aan de afslag in Eindhoven.

Het werd een topdag. De jongens werden 7e van de 10. Een prachtig resultaat met een overwinning van 4-1 tegen Kampong E1. Een wedstrijd om nooit te vergeten.

Jongens E1 weet nu wat het is om een topteam te zijn. Een topteam op een topclub. Kan het nog mooier?