4-3-2020

Zondag 8 maart: Super Sunday

Aanstaande zondag is het Super Sunday op Victoria. Zowel Dames 1 als Heren 1 spelen thuis, alle zaalkampioenen worden gehuldigd en onze vrijwilligers worden in het zonnetje gezet. Ook onze gewaardeerde sponsors worden in de watten gelegd. Kortom een zondag om niet te missen!

De Dames slaan om 12:45 uur af op veld 1 tegen Laren dat slechts één plekje boven Victoria staat in het klassement. De heren volgen om 14:45 uur tegen HIC. Direct na de wedstrijd van Heren 1 is het tijd voor de feestelijke huldiging van de zaalkampioenen, gevolgd door de jaarlijkse vrijwilligersborrel. Alle 300 vrijwilligers die onze club draaiende houden worden van harte uitgenodigd voor een drankje en een hapje op de club.

Ook voor onze sponsoren wordt door de sponsorcommissie een event georganiseerd.