29-6-2020

TC scheidsrechters zijn weer beschikbaar!

Nu alle hockey(st)ers weer zonder beperkingen mogen trainen en wedstrijden spelen, staan ook de vrouwen en mannen scheidsrechters van onze TC poule te popelen om vanaf 1 juli het veld op te gaan.

Ben je coach of manager van 1 van onze TC jeugdteams of Dames/Heren2, dan kun je de scheidsrechterscommissie om scheidsrechters vragen om de oefenwedstrijd van je team te leiden. Dit geldt uiteraard als je tegen een andere vereniging speelt, maar ook voor onderlinge wedstrijden. Voorwaarde is wel dat de wedstrijd op het terrein van Victoria wordt gespeeld.

Voor de volledigheid een opsomming van de teams die in aanmerking komen voor begeleiding door TC scheidsrechters:

A t/m C jeugd de 1 en 2 teams
D jeugd het 1 team
Dames 2
Heren 2

Indien je een beroep wil doen op de inzet van TC scheidsrechters dan stuur je een mail naar [email protected] t.a.v. Menno Vogel.

Met vriendelijke groet,
HV Victoria Scheidsrechtercommissie