13-7-2020

Herinnering: woensdag a.s. ALV

Herinnering: Woensdag 15 juli 2020 om 20.30 uur ALV in clubhuis

Hoe is het onze vereniging afgelopen jaar sportief en financieel vergaan? Zijn we al financieel gezond of komt er weer een loterij? Wat zijn de gevolgen van Corona voor ons huishoudboekje? Wie zitten er komend jaar in het bestuur?

Op deze vragen krijgt u woensdagavond antwoorden. Ook kunt u uw eigen vragen stellen.

We vergaderingen (toch) binnen in het clubhuis, maar met gepaste afstand van elkaar.

Aanmelden vooraf wordt op prijs gesteld (via [email protected]  of WhatsApp op 06-17002853 - Marc Egeter), maar hoeft niet. Bij de ingang graag even met uw mobiele telefoon de QR-code scannen en het formulier invullen.

De notulen van vorige ALV vindt u op het inlog gedeelte van de website (onder Club) of via de link hieronder. Wie vooraf aan de vergadering inzicht in de jaarrekening wil hebben kan contact opnemen met de penningmeester, Rogier Kerkhof via [email protected].

Hopelijk tot woensdag !

Het Bestuur