29-9-2020

Corona update 29 september

Vanaf dinsdag 29 september 18:00 uur gelden de volgende regels op Victoria:

• Kom omgekleed naar de club en neem een eigen bidon mee
  • Op de club kan niet gedoucht worden
  • Verlaat het complex onmiddellijk na je training of wedstrijd
  • Kom maximaal 15 minuten voor begin van je training naar Victoria
  • Verzamel maximaal 30 minuten voor begin van de wedstrijd op Victoria
  • Ouders mogen kinderen naar de ingang van het complex brengen en kunnen indien noodzakelijk op het parkeerterrein wachten. Houd ook daar 1,5 meter afstand
  • Wel toss, geen line-up, "geen shakehands”
  • Gebruik een eigen cornermasker of desinfecteer het masker na gebruik
  • Organiseer of bezoek geen toernooi of team-uitje of -weekend

Toeschouwers
  • Geen publiek tijdens trainingen en wedstrijden
  • Bij uitwedstrijden van jeugdleden vallen de benodigde rij-ouders onder teambegeleiding. Zij vallen dus niet onder de regels voor toeschouwers en mogen blijven kijken naar de wedstrijd. Kijk altijd van tevoren op de website van de uit-club welke regels daar gelden.
  • Bij thuiswedstrijden geldt een maximum van 5 begeleiders per team (inclusief twee scheidsrechters)
  • Bij uitwedstrijden geldt een maximum van 7 begeleiders per team (rij-ouders en teambegeleiders zoals coaches en scheidsrechter). Let op: kijk altijd op de website van de uit-club welke regels daar gelden)
  • Wij verzoeken bezoekende teams om het aantal rij-ouders te beperken tot een maximum van 7 personen per team (rij-ouders en teambegeleiders zoals coaches en scheidsrechter)
  • Voor de mini’s geldt een maximum van 5 personen naar uitwedstrijden. Let op: kijk altijd op de website van de uit-club welke regels daar gelden.
  • Voor mini’s geldt een maximum van 3 personen voor thuiswedstrijden (twee coaches en een scheidsrechter)
  • Mondkapje vanaf 13 jaar bij vervoer van personen uit verschillende huishoudens
  • Langs de velden neemt iedereen de 1,5 meter in acht

Registratie
  • Iedereen vanaf 18 jaar moet zich, voordat hij of zij het complex op gaat,  registreren en de gezondheidsverklaring in te vullen.
  • Registratie kan via de QR-code bij entree of vooraf via de website of de Vic-app. Bewaar wel een bewijs van de gezondheidsverklaring. Hier kan naar gevraagd worden bij entree van het complex.

Clubhuis en horeca
  • Het clubhuis, de buitenbar, het terras zijn gesloten. Het is niet toegestaan eigen consumpties te nuttigen op te club, met uitzondering van een pauzehap in de rust van de wedstrijd
  • Kleedkamers blijven gesloten, toiletten en lockers zijn bereikbaar
  • Trainingsmaterialen worden door 1 persoon worden gehaald en teruggebracht.

Algemene coronamaatregelen
  • Heb je klachten, blijf thuis en laat je testen
  • Positief geteste spelers of spelers die worden geadviseerd in quarantaine te gaan, en/of spelers in afwachting van een testuitslag, blijven thuis en nemen niet deel aan wedstrijden, trainingen of andere clubactiviteiten
  • Houd 1,5 meter afstand (uitzondering tijdens het spelsituatie, wel afstand tijdens rust e.d.)
  • Was je handen regelmatig
  • Geforceerd stemgebruik, schreeuwen en zingen zijn niet toegestaan
  • Geen toernooi organiseren of bezoeken

De KNHB heeft, naar aanleiding van de persconferentie van maandag de coronarichtlijnen voor hockeyverenigingen aangepast. Het goede nieuws is dat hockeyen gewoon mogelijk blijft. Wel moet de horeca op sportverenigingen sluiten. Ook is publiek bij trainingen en wedstrijden op geen enkele locatie meer toegestaan.
Het doel van de maatregel is om de sportbeoefening zoveel mogelijk door te laten gaan, zonder grote groepen mensen bij elkaar te brengen.

Vanaf dinsdag 29 september 18:00 uur gelden daarom de volgende regels op Victoria:

• Kom omgekleed naar de club en neem een eigen bidon mee
  • Op de club kan niet gedoucht worden
  • Verlaat het complex onmiddellijk na je training of wedstrijd
  • Kom maximaal 15 minuten voor begin van je training naar Victoria
  • Verzamel maximaal 30 minuten voor begin van de wedstrijd op Victoria
  • Wel toss, geen line-up, "geen shakehands”
  • Gebruik een eigen cornermasker of desinfecteer het masker na gebruik
  • Organiseer of bezoek geen toernooi of team-uitje of -weekend

Toeschouwers
  • Geen publiek tijdens trainingen en wedstrijden
  • Langs de velden neemt iedereen de 1,5 meter in acht

Registratie
  • Iedereen vanaf 18 jaar dient zich voorgaand aan het betreden van het complex te registreren en de gezondheidsverklaring in te vullen
  • Registratie kan via de QR code bij entree of vooraf via de website of de Vic-app. Bewaar wel een bewijs van de gezondheidsverklaring. Hier kan naar gevraagd worden bij entree van het complex

Clubhuis en horeca
  • Kleedkamers blijven gesloten, toiletten en lockers zijn bereikbaar
  • Trainingsmaterialen kunnen door 1 persoon worden gehaald en teruggebracht.

Algemene coronamaatregelen
  • Heb je klachten, blijf thuis en laat je testen