15-3-2021

Nieuwe website!

De 'oude' website was inmiddels wel aan een opfrisbeurt toe. Daar heeft de communicatiecommissie (met input en feedback van velen binnen Victoria) de afgelopen maanden hard aan gewerkt. Het resultaat mag er zijn - een nieuwe site die onmiskenbaar Vic is.

Heldere info, toegankelijke stijl

We hebben nu een website die toekomstige leden en bezoekers een goed, uitnodigend beeld van Victoria geeft. Veel van de leden halen nu de info direct uit de app, daarom heeft de informatie voor leden een minder prominente plek gekregen.

We zijn er nog niet...

Ongetwijfeld zullen er op de site nog kleine bugs, typo's of stukjes verouderde informatie staan. Mocht je iets tegenkomen, geef het aan ons door. Ook zijn we beperkt in de mogelijkheden die het webbouwsysteem van leverancier Lisa ons biedt. Daarbinnen worden de komende maanden kleine verbeteringen en aanpassingen gedaan.