25-4-2021

Programma en openingstijden koningsdag en meivakantie

Dinsdag is koningsdag. De club is die dag open van 10:00 tot 16:00 uur maar er zijn géén trainingen. Wie wel wil trainen kan dat aanvragen via [email protected]

Per 28 april gaan we terug naar het hoofdschema. Kijk voor actuele tijden van trainingen en wedstrijden altijd in de Victoria app.

Meivakantie

In de meivakantie vervallen de trainingen voor de mini’s. Wel wordt de Buiten op Zondag georganiseerd. Dat is op zaterdag 1 en 15 mei. Deelname kan alleen na opgave.

In de meivakantie zijn voor de jeugd teams geen trainingen. Wel is het mogelijk om zelf te trainen of onderling wedstrijden te spelen. Velden zijn daarvoor aan te vragen via [email protected]

ABNAMRO Clinic

Op 6 mei is ook de ABNAMRO clinic voor de F, E en D jeugd verzorgd door onze toppers van  Dames 1. Zie voor meer details dit eerdere bericht. Opgeven kan nog steeds via de managers.

Topjeugd

Voor de topjeugd geldt dat de eerste week van de meivakantie vrij is. De tweede week wordt er getraind en op zaterdag 15 mei staan er (onderlinge) wedstrijden gepland.