5-11-2021

Coronamaatregelen vanaf zaterdag 6-11

Door de aanscherping van de coronamaatregelen én de aanscherping van de controle op naleving moeten we enkele maatregelen nemen voor alle binnenruimtes en het buitenterras bij Victoria.

Met ingang van zaterdag 6 november 2021 zijn alle binnenruimtes voor leden en bezoekers alleen nog toegankelijk via de hoofdingang boven in het clubhuis. Alle andere ingangen worden afgesloten. Iedereen van 18 jaar en ouder moet bij binnenkomst een geldige QR-code + zijn/haar legitimatiebewijs tonen. Dit geldt ook voor degenen die op het terras gaan.

Onder de binnenruimtes vallen de binnensportlocaties (squashbanen, tennishal en sporthal) maar ook de kleedkamers, wc’s, vergaderruimtes en de bar in het clubhuis. De medewerkers van Victoria hebben de opdracht gekregen om geen uitzonderingen toe te staan. Voor vragen kunt u terecht bij het bestuur.

Vanaf 6 november is de hoofdingang (en het pand) open op

• maandag t/m vrijdag van 8.00 - 0.00 uur en
  • zaterdag en zondag van 8.00 - 20.00 uur
Buiten die tijden is het pand gesloten en kun je geen spullen (zoals keeperstassen) ophalen.