4-9-2022

Nieuwe ronde training & examen scheidsrechterskaart

De scheidsrechterscommissie organiseert een nieuwe ronde training en examen voor de scheidsrechterskaart. (clubscheidsrechter)

Het examen is gepland voor woensdag 12 oktober om 19.30 uur.

De inschrijving voor deze ronde start per direct en loopt tot en met zondag 9 oktober 24.00 uur.

Je kunt jezelf inschrijven door een mail te sturen aan [email protected]. Voorwaarde is dat je als lid, ouder of vrijwilliger bent geregistreerd in de ledenadministratie. Vragen? Dan kun je ook bij dit e-mailadres terecht.

Na inschrijving ontvang je na maximaal 48 uur van de KNHB een mail met een link naar de online training in het KNHB Kenniscentrum. Inloggen doe je met je KNHB registratienummer. Hier kun jij je voorbereiden op het examen.
Op de dag van het examen,12 oktober, ontvang je kort voor 19:30 een mail met de link naar het online examen. De uitslag van het examen wordt na afloop direct aan je bekend gemaakt.

Belangrijk: inschrijven=meedoen! Per deelnemer wordt door de club een bedrag betaald aan de KNHB. Victoria investeert graag in een zo groot mogelijk aantal gediplomeerde clubscheidsrechters. Aan de andere kant verwacht de club dan wel dat het examen daadwerkelijk door de kandidaat wordt afgelegd.