19-12-2021

Update coronamaatregelen

Dit is een voorlopig bericht naar aanleiding van de persconferentie op 18 december 2021, in afwachting van de KNHB

Het demissionair kabinet heeft in de strijd tegen de verspreiding van het coronavirus, ook voor de sport maatregelen aangekondigd om het aantal contactmomenten en reisbewegingen te beperken. Deze maatregelen gelden tot en met in ieder geval 14 januari 2022 en gaan zondag 19 december in.

• Binnensportlocaties zijn dicht, dus geen zaalhockey
  • Horeca is gesloten
  • Wedstrijden zijn alleen toegestaan in topsportcompetities, zonder publiek. De andere competities zijn stilgelegd

Dit mag wel

• Volwassenen vanaf 18 jaar met maximaal 2 personen op 1,5 meter afstand -exclusief instructeur
  • Kinderen tot en met 17 jaar, trainingen en wedstrijden onderling met teams van de eigen club.
  • Tijdens het sporten hoeft geen 1,5 meter afstand te worden gehouden.

Dit betekent dat de trainingen doorgaan, er worden door Victoria geen extra trainingen of onderlinge wedstrijden georganiseerd. De teams mogen zelf wel extra trainingen in teamverband en onderlinge wedstrijden organiseren in afstemming met onze verenigingsmanager via [email protected].
Goed om te weten: het sportcomplex is vanaf 8:00 uur geopend.

Laten we er samen het beste van maken!

Bestuur van HV Victoria