5-10-2020

Enthousiaste gastouders M/V gezocht

De club is op zoek naar enthousiaste ouders voor bemanning van de wedstrijdtafel op competitiezaterdagen. Als gastouder ontvang je de begeleiders en scheidsrechters van de teams op zaterdag en ben je de spil bij vragen en verzoeken.

Gastouderschap is een leuke manier om de club te leren kennen. Een ideaal ‘baantje’ voor ouders die minder hebben met bijvoorbeeld fluiten, maar wel een steentje willen bijdragen aan de vereniging. En niet onbelangrijk. Want in deze rare tijd is het hard nodig om te zorgen dat iedereen zich aan de regels houdt, zodat we kunnen blijven hockeyen.

Met de ouders die zich aanmelden zal een poule worden opgezet. Om het doenlijk en leuk te houden wordt iedere zaterdag opgedeeld in een ochtend- en een middagshift, waarbij steeds twee personen de wedstrijdtafel bemannen. De shifts zijn van 11.00-13.30, 13.30- 16.00 en van 16.00-18.30. Uiteraard krijgen de gastouders van tevoren een goede instructie.

Ben je enthousiast geworden of wil je meer informatie? Meld je dan bij Myra van Woerkens: [email protected]