28-12-2020

Vacature Beleidsplan 2021-2026

Wil jij bijdragen aan de toekomst van Victoria? Heb je goede ideeën hoe we onze vereniging nog leuker en beter kunnen maken? Dan is dit je kans. Het bestuur is op zoek naar leden die mee willen werken aan het beleidsplan voor 2021-2026. Meld je aan en help mee om de toekomst van Victoria vorm te geven.

Wat is het beleidsplan?

Het beleidsplan is een document dat richting geeft aan alle besluiten die de komende jaren genomen zullen worden. Zo heeft het vorige beleidsplan (2016-2021) onder meer richtlijnen opgeleverd omtrent roken, het verplicht halen van een scheidsrechtersexamen door alle jeugd vanaf 15 jaar, het selectiebeleid en de communicatie daarover. Ook de adviezen om de sfeer te verbeteren met een tafelvoetbaltafel, tafeltennis en een speeltuin zijn uitgevoerd.

Hoeveel invloed heeft het beleidsplan?

Het beleidsplan is een belangrijk document. Het bepaalt aan welke activiteiten we de komende vijf jaar prioriteit willen geven. Van de ruim 50 acties die in het beleidsplan 2016-2021 waren opgenomen, zijn er 29 afgerond, 17 deels of zijn anders ingevuld en zijn slechts vijf acties niet uitgevoerd.

Wat ga je doen?

In een team van vijf vrijwilligers onder aanvoering van voormalig bestuurslid Pieter Halenbeek ga je sessies organiseren waarin de leden van Victoria om input wordt gevraagd. Vervolgens schrijf je mee aan het beleidsplan aan de hand van een format van de KNHB. Het plan zal tijdens de ALV medio 2021 door het bestuur aan de leden worden voorgelegd.

Hoeveel tijd kost het?

Het proces om te komen tot een beleidsplan start in januari. Het proces zal naar schatting vier uur per week kosten. De intentie is twee keer per maand te vergaderen en/of af te stemmen.

Interesse? Neem contact op!

Heb je interesse of heb je vragen over het proces, neem dan contact op met Pieter Halenbeek ([email protected]) of Olaf Reimers ([email protected]).