26-6-2021

Praat mee over de toekomst van onze club

Het bestuur heeft onlangs een beleidscommissie benoemd die de komende periode een beleidsplan gaat schrijven voor de jaren 2021-2026. De commissie bestaat uit Nicoline Becker, Corrien Verschuure, Walram van Limburg Stirum, Friso Hylkema en Pieter Halenbeek. Het vijftal heeft na een online kennismaking een viertal inhoudelijke sessies gehad. Naast het verkennen van ambities en aandachtspunten, heeft de commissie het proces voor de komende maanden uitgestippeld.

Brainstormsessies

De commissie organiseert twee avondsessies met brainstormsessies over vijf onderwerpen: Cultuur, Hockey, Omgeving, Financiƫn en Organisatie. In de eerste sessie diepen we Cultuur en Hockey verder uit, in de tweede sessie de andere drie onderwerpen. Met behulp van stellingen en vragen geven we de discussie een kickstart.

Het vervolg

De beleidscommissie organiseert en faciliteert die avonden en schrijft vervolgens het concept beleidsplan waarin de uitkomsten van de sessies worden meegenomen. Dit beleidsplan wordt voorgelegd aan de Algemene Ledenvergadering. Nadat het stuk is aangenomen, wordt het bestuur gevraagd invulling te geven aan het plan.
De beleidscommissie komt jaarlijks bijeen om de voortgang te toetsen en daarover met het bestuur in gesprek te gaan.

Doe mee!

Iedereen kan zich inschrijven (en hier en daar benaderen wij leden direct). De sessies zijn op donderdag 1 juli en donderdag 8 juli van 20:00 tot 22:30 uur. Wil je meepraten en meedenken? Stuur ons dan een mail.