24-6-2021

Haal je clubscheidsrechterstoets voor de zomer

Ook het clubscheidsrechtersprogramma heeft noodgedwongen 1,5 jaar stilgestaan. Daarmee hebben we minder nieuwe clubscheidsrechters, met name in de jeugd, dan we zouden willen.

Om die achterstand zo snel mogelijk in te halen, kun je vóór de zomervakantiede clubscheidsrechterstoets digitaal doen en je CS-kaart te halen. Deze toets is op woensdag 14 juli 2021, om 19.30 uur . (laatste week voor de schoolvakantie).
We hebben A- en B-jeugd (die de afgelopen 1,5 jaar hun CS-kaart niet konden halen) al aangemeld voor de CS-toets. En om ze op weg te helpen, zijn zij ter voorbereiding ook aangemeld voor de online Scheidsrechterscursus.
Alle cursisten ontvangen binnenkort een e-mail van de KNHB met link en inloggegevens voor de online cursus. De link voor de online CS-toets op 14 juli volgt later.

Fluitend het veld op

De CS-cursus en CS-toets staan ook open voor enthousiaste fluitouders. Leuk en nuttig - alle breedte-teams heeft een deel van de ouders een CS-kaart nodig, zodat ook zij wedstrijden van hun kinderen kunnen fluiten. Wij streven ernaar dat van alle jeugdteams tenminste zes ouders de CS-kaart hebben of halen. Ouders die mee willen doen aan de online CS-cursus en -toets melden zich bij [email protected].

Goed om te weten

Aan het begin van het seizoen houden we voor alle nieuwe en bestaande clubscheidsrechters een praktijk-instructieavond.

Met vriendelijke groeten,

De Scheidscommissie