28-1-2022

Scheidsrechtersexamen woensdag 23 februari

Woensdagavond 23 februari 2022 om 19.30 uur organiseert Victoria een scheidsrechtersexamen. In deze ronde doen onze 2e jaars C-jeugd examen. Ook worden alle A- en B-junioren (die nog geen scheidsrechterskaart hebben) ingeschreven.

Open inschrijving

Ook andere leden, ouders, vrijwilligers, seniorleden, managers kunnen zich inschrijven. Hoe meer kaarthouders, hoe makkelijker het is om alle wedstrijden te voorzien van scheidsrechters. Met name ouders van onze jeugdspelers roepen we op zich aan te melden.

Meld je nu aan

Inschrijven doe je door een mail te sturen aan [email protected]. Goed om te weten: deelname is kosteloos.

Na aanmelding ontvang je een link van de KNHB naar een trainingssite waar je jezelf kan voorbereiden op het examen. Op de avond van het examen ontvang je een link naar het online examen.

Succes met de voorbereiding (en ook alvast voor het examen)!