Studenten & Senioren

Studenten
Victoria Hockey behoort tot de oudste 4 hockeyverenigingen van Nederland en heeft altijd een nauwe band met de studenten uit Kralingen gehad. Naast het bruisende studentenleven, waar studie en plezier hand in hand gaan, is het goed om regelmatig in beweging te zijn. Immers, een gezonde geest hoort in een gezond lichaam en dat lichaam heeft behoorlijk te lijden in de hectische studententijd. Dus heb je gehockeyd en zin om daar komend seizoen weer mee door te gaan, geef je dan individueel en/of samen met je vrienden op! Victoria ligt in de directe nabijheid van de Universiteit. Met fiets en openbaar vervoer is Victoria makkelijk te bereiken. Victoria biedt studenten van 18 t/m 23 jaar een goedkoop instaptarief.
Voor meer informatie kan je mailen of bellen met Saskia van Putte via [email protected] of +31-(0)6-21689106.

Veteranen
Ben je ouder dan dertig jaar maar nog lang niet uitgehockeyd, dan biedt HV Victoria je de mogelijkheid om je aan te sluiten bij één van onze Veteranenteams. Veteranenhockey is leuk voor iedereen boven de dertig die in een ver verleden of recenter gehockeyed heeft en het spelletje weer wil oppakken. Ben je boven de vijftig dan is dat geen probleem. De gemiddelde leeftijd van de L en XL herenteams is 50+. Ben je enthousiast maar wil je eerst aan je techniek werken alvorens deel te nemen aan wedstrijden, dan biedt Trimhockey training op Victoria uitkomst.

Trimhockey
Trimhockey is een gezellige, informele hockeytraining voor dames en heren. Elke woensdagavond van 20.30 uur tot 22.00 uur.  Deze gemengde trainingen worden bijv. bezocht door de moeders en/of vaders van onze jeugdleden en jongeren die in Rotterdam zijn gaan studeren maar nog nooit gehockeyd hebben als een tussenstop op weg naar het spelen in een elftal.. Maar ook andere hockey-enthousiastelingen zijn van harte welkom!

Heb je 'vroeger' gehockeyd en zou je graag weer eens een stick oppakken? Heb je altijd al een keer willen hockeyen maar het nog nooit geprobeerd? Kom in elk geval een keer meedoen en kijk of het wat voor je is. Iedereen is van harte welkom!

Trimhockey heeft een recreatief karakter en iedere training bestaat uit een stukje conditietraining, specifieke technieken en een wedstrijdje om af te sluiten. Als je geen hockeystick (meer) hebt kun je deze lenen bij onze trainer. Het is wel handig als je zelf voor kunstgras- of sportschoenen en scheenbeschermers zorgt. Een bitje (tandenbeschermer) is aanbevolen maar niet verplicht.

Voor meer informatie over trimhockey kan je mailen met Arjan van Koten via [email protected]