5-5-2021

Indelingsverzoeken Jeugd seizoen 2021-22

Vriendenverzoeken of bijzonderheden ten aanzien van de indeling kunnen bij voorkeur zo snel mogelijk en uiterlijk op vrijdag 21 mei a.s. per e-mail aan de lijncoördinator(en) van de lijn waarin volgend jaar gespeeld wordt, worden doorgegeven.

In een vriendenverzoek kan één jeugdlid één ander jeugdlid als teamgenoot aanvragen. Alleen als beide jeugdleden elkaar opgeven (dus Jan geeft Kees op en Kees geeft Jan op), en er dus 2 mails worden ontvangen, wordt de aanvraag meegenomen bij de indeling van de teams. Wanneer de kinderen een verschillende speelsterkte hebben worden beide ingedeeld op het niveau van het kind met de laagste speelsterkte.

Victoria doet haar uiterste best rekening te houden met de aanvraag, maar kan geen garantie geven dat de kinderen bij elkaar in het team komen. Dit is mede afhankelijk van het aantal te vormen teams, de (maximale) grootte en het niveau van de teams.

Ook individuele verzoeken of bijzonderheden kunnen per e-mail worden doorgegeven aan de lijncoördinatoren van de lijn waarin volgend jaar gespeeld wordt.

Vermeld bij een vriendenverzoek de volgende gegevens:

VRIENDENVERZOEK
NAAM: ……………………………………………………………………..
HUIDIG TEAM: ……………………………………………………………………..
NAAM VRIEND(IN): ……………………………………………………………………..
HUIDIG TEAM VRIEND(IN): ……………………………………………………………………..
En zet de vriend(in) in de C.C. van de e-mail

Een verzoek dient worden gemaild naar de lijn waar het jeugdlid/leden volgend seizoen (2021/2022) speelt!
Alleen aanvragen die op genoemde wijze zijn ingediend kunnen worden meegenomen bij de indeling.

Mailadressen lijncoördinatoren (let op hvvictoria.nl en niet victoria.nl)
Meisjes A/B: [email protected]
Jongens A/B: [email protected]