11-10-2021

JA1 --> Landelijk!

Afgelopen zaterdag was erop of eronder voor jongens A1. Na een matige start in de herfstcompetitie (de eerste drie wedstrijden werden verloren), zag het er even somber uit voor de jongens. Bij de vierde wedstrijd kwam het kantelpunt, er werd gewonnen van Tilburg en daarna volgde een mooie zege op Pinoké. En toen Tilburg onverwacht ook nog won van Rood-Wit, stond JA1 ineens op de tweede plek in de poule.

Winnen van Rood-Wit was de opdracht om op eigen kracht door te gaan naar landelijk. Familie, vrienden en bekenden waren naar Aerdenhout getogen om de jongens aan te moedigen. Zij zagen een spannende wedstrijd waarin uiteindelijk een 1-0 voorsprong toch nog een 1-1 werd.
Het nagelbijten en rekenwerk begon. Tilburg had gelijk gespeeld tegen Pinoké, waardoor onze jongens op doelsaldo op de tweede plaats bleven staan. De ontlading was enorm!

De afgelopen weken is het team als echte Rotterdammers sterkder door strijd geworden, met landelijk als terechte beloning.