19-4-2022

3 juli: Vic Familietoernooi “A day at the movies”

Eindelijk is er weer een familietoernooi op Victoria: zondag 3 juli 2022 van 11.45 uur tot 18.00 uur. Geef je vóór 31 mei op!

Stel een team samen van tenminste 11 personen. Jouw teamleden kunnen komen uit meerdere families (bijvoorbeeld 4 gezinnen) familie van elders, vrienden, buren, padel-, biljart-, jeux des boules- en/of kegelclub.

Pak jouw "rode-loper -moment” en meld je snel aan voor dit sportieve en gezellige event via [email protected]. Doe dit uiterlijk 31 mei. Wees er snel bij want vol is vol.

De kosten zijn € 25 (volwassenen) en €15 (kinderen t/m 16 jaar). De lunch, snacks, borrel en bbq zijn inbegrepen.

Groetjes van ‘familie Flodder’-families van Ardenne, Fiege, Benders & Keuchenius