Jongste Jeugd O8 - Playback je gek show!

vrijdag 31 maart 2023   |   17:30 - 19:30   |   Hockey Clubhuis
De DJ staat te popelen, de showmaster is er al klaar voor en ook de juryleden kunnen niet wachten om alle acts te bewonderen!

Zet je schrap, want op 31 maart aanstaande organiseert de Jongste Jeugdcommissie de jaarlijkse โ€˜Playback-je-gek-showโ€™. Ben jij een teamlid uit de Onder 8 lijn en lijkt het je leuk om jouw dans, zang, of acteertalenten te laten zien, zet dit spektakel dan snel in de agenda! Overleg alvast binnen je team wie er mee willen doen en welke act bij het team past. Denk ook alvast na over een toffe outfit ๐Ÿ‘“๐Ÿ‘—๐Ÿ‘–๐ŸŽฉ, want als je eenmaal in die schijnwerpers staat wil je natuurlijk wel een spetterende outfit aan (uiteraard niet verplicht)!

Ook niet geheel onbelangrijk; vraag je ouders, opa, oma, broertje(s) en/of zusje(s) of ze gezellig komen kijken! Want met een hoop publiek wordt de show nรณg leuker ๐Ÿชฉ๐Ÿ’ƒ๐Ÿป๐Ÿ•บ๐Ÿผ!

Fijn weekend allemaal!
De Jongste Jeugd event-commissie

PS: Verdere details volgen na de voorjaarsvakantie!