6-6-2023

Play-offs op Vic: zo gaan we er weer een feest van maken

Allereerst vanuit het bestuur nogmaals de hartelijke felicitaties aan MO16-1 en JO18-1 met het behalen van de play-offs voor de landskampioenschappen! Fantastische prestatie van de teams en begeleiding! Echt iets om nu al trots op te zijn. Net overigens als op alle andere al dan niet kampioenen van onze mooie club.

Aanstaande zaterdag zijn de eerste play-off wedstrijden op Victoria. Laten we er met z’n allen een feest van maken dat voor iedereen sportief, veilig en in positieve sfeer verloopt. Sportief richting spelers, bezoekers en scheidsrechters. Zoals we dat altijd op Victoria doen.

Veilig in de zin dat er bijvoorbeeld geen vuurwerk mag worden afgestoken op het terrein, de KNHB heeft dit jaar strengere regels ingevoerd. Daaronder vallen ook fakkels en rookpotten enzo. Zie de bijgevoegde pdf voor de instructie van de KNHB daaromtrent. Het is niet anders. Spandoeken, trommels, vlaggen – dat is allemaal natuurlijk super mooi.

Kom verder vooral met de fiets, en denkt eraan om de toegang vrij voor hulpdiensten. Dus geen fietsen / scooters etc voor het hek. En last but zeker nog least: positief in de zin dat het vooral een mooie en gezellig hockeydag gaat worden, met hopelijk succes voor onze teams!

Dank en tot zaterdag!

Namens het bestuur, Stephan Sluijters