29-4-2024

We zien je liever niet gaan, maar opzeggen moet voor 15 mei

Natuurlijk zien we je liever niet gaan, maar mocht je willen opzeggen dan doe je dat vóór 15 mei 2024. We zijn al druk bezig met de organisatie van het komend hockeyseizoen.

Daarbij horen we graag van je waarom je besloten hebt om het lidmaatschap te beëindigen. Is de reden simpel, zoals bij een verhuizing, dan is het goed voor de statistiek. Ligt het op een ander vlak, dan kunnen wij er met het oog op de toekomst wellicht nog iets van leren. En als we je nog kunnen behouden voor Victoria, dan zouden we dat natuurlijk ook graag vernemen.

Dit moet je doen

1. Vul het opzeggingsformulier (zie bijlage onderaan) in.
  2. Mail het volledig ingevulde formulier als Word-, pdf- of jpg-document uiterlijk 14 mei om 23.59 uur naar de ledenadministratie.
  3. Nadat de opzegging is verwerkt, ontvang je van ons een mail. Daarmee is de opzegging definitief.

Goed om te weten

Gelet op de huidige, praktisch maximale bezetting van velden en teams, is het goed om te weten dat je alleen verzekerd bent van een plek in een team als je ingeschreven blijft.

Voor 15 mei boetevrij

Dat de opzegging voor 15 mei binnen moet zijn, heeft te maken met de ledenopgave die wij op onze beurt aan de KNHB moeten doen. Als wij leden te laat afmelden bij de hockeybond, zijn wij als vereniging voor dat lid een jaar lang bondscontributie verschuldigd. Daarnaast moeten de lijncoördinatoren tijdig de teams voor een volgend seizoen indelen en die moeten worden aangemeld.

Opzeggingen die op of na 15 mei binnenkomen, kunnen wij niet accepteren. Anders klopt onze begroting niet meer en kunnen we niet de juiste teams en spelers doorgeven aan de KNHB.

Bijlage