22-6-2024

Vrijwilligers gezocht: help ons hek en de televisietoren te vervangen!

Beste leden en supporters van de hockeyclub,

We hebben jullie hulp hard nodig! Op 29 juni a.s. (eventueel 6 juli a.s.) organiseren we een klusdag en we zoeken 10 enthousiaste vrijwilligers om ons te helpen met twee belangrijke taken:

1. Hek langs het oefenveld vervangen:
    Dit is niet heel technisch werk, maar vereist wel een beetje handigheid. De verwachting is dat dit 3 tot 4 uur gaat duren.
  2. ⁠Hout van de televisietoren vervangen:
    Dit klusje zal ongeveer 1 tot 2 uur in beslag nemen.

Goed om te weten:
  • Eten en drinken:
    Victoria zorgt voor alle versnaperingen. We beginnen met koffie en wat lekkers, en ook de lunch en een gezellig drankje na afloop worden verzorgd.
  • Toegankelijk voor iedereen:
    Het is geen zwaar werk, dus ook de dames zijn ook van harte welkom om mee te doen.

Kom ons helpen om onze clubfaciliteiten te verbeteren en tegelijkertijd een leuke en gezellige dag te hebben!
Meld je aan door een e-mail te sturen naar [email protected] of stuur een bericht naar CAROLINE MIDDELBURG op 0614440207.