11-8-2024

TRAINERS GEZOCHT SEIZOEN '24 - '25

Voor onze jeugdteams worden nog diverse trainers en veldcoördinatoren gezocht. Voor vragen en om je aan te melden graag een mail naar: [email protected]. Je kunt ook bellen of appen met Sylvia Kirschenmann (+ 31 653363296)

Veldcoördinator Seizoen '24 - '25
Hockeyt jouw zoon of dochter bij Victoria? Vind je het leuk om als vrijwilliger een bijdrage te leveren aan de club?
Tijdens alle trainingen voor de jeugd plannen wij graag per veld minimaal één vaste veldcoördinator in die de trainer(s) helpt met allerlei kunst en vliegwerk rondom de trainingen. Je kunt daarbij denken aan: extra aandacht voor de spelers, organisatie van het materiaal, helpen met de focus van de spelers, e.d.
Voor deze functie kun je je opgeven ook al kun je niet iedere week erbij zijn.

Jeugdtrainer Seizoen '24 - '25
Voor verschillende jeugdteams worden dringend nog trainers gezocht die iedere week vast bij de training aanwezig kunnen zijn.
Ben jij O12 of 1e jaars O14 speler?
Dan kun je je aanmelden om jongste jeugd te trainen.Vanaf 2e jaar O14 en ouder kun je instromen als jeugdtrainer.
Uiteraard kunnen ouders, broers & zussen, seniore leden studenten en verdere enthousiastelingen zich aanmelden. Het is natuurlijk mogelijk om samen training te geven.
Heb je ambitie om een fanatiek team te trainen? Laat het weten!
Onze trainers ontvangen uiteraard een leuke vergoeding en worden begeleid door de TD-Jeugd.
Iedere week worden thema's en oefeningen gedeeld ook hebben trainers toegang tot een zeer ruim assortiment op Go4Sports (voorheen Go4Hockey).

Voor de agenda
De eerste trainingen starten in de week van 26 augustus.
De eerste verplichte trainersmeeting is op vrijdag 30 augustus van 17.00 - 19.00 in de zaal bij Victoria.

Geef je snel op via [email protected]