14-8-2024

Verdrietig bericht

Ons bereikte het enorm verdrietige bericht dat Kees Lagerweij, op vakantie met zijn geliefde familie, totaal onverwacht is overleden. Man van onze trainer en coach Anouk Meeter en vader van Lucca – tot vorig jaar nog spelend voor onze club en ook regelmatig werkend achter de bar.

Kees was vaak te vinden op Victoria, als betrokken vrijwilliger en later langs de lijn bij Anouk en Lucca. Een goedlachse, enthousiaste en enorm aardige vent – altijd in voor een praatje. Met passie voor sport, voor het hockey van Anouk en Lucca maar vooral ook voor het waterpolo en zwemmen. Ik heb zelf op een blauwe maandag nog wat waterpolo (proef)trainingen mogen doen onder zijn aanstekelijke leiding. Behalve dat het ongelofelijk zwaar was, was het vooral heel erg lachen. Wat een drive en positiviteit. En wat een fitte zwemmer. Het is niet te bevatten, maar geeft ook juist steun aan Anouk en Lucca dat Kees is overleden terwijl hij deed wat hij het liefste deed: zwemmen.

Kees was in de jaren 2014 tot 2018 ook actief als (assistent)coach van verschillende teams op Victoria. Daar zullen velen ook goede herinneringen aan hebben.

Zie bijgaande annonce voor verdere informatie rondom de herdenking aanstaande vrijdag. Iedereen is welkom. Er is ook een livestream.

We wensen Anouk en Lucca en overige naasten alle sterkte met dit enorme verlies.

Namens het bestuur van HV "Victoria”,

Stephan Sluijters