22-9-2024

SUPER SUNDAY! D1, H1 en Lustrum TD

Dit weekend viert Victoria haar 125-jarig bestaan! Zowel Dames 1 als Heren 1 nemen het op tegen Schaerweijde. Kom beide teams aanmoedigen en maak er samen met ons een geweldig feestje van! 🤩

💛 Dames 1 trapt af om 12:45.
Na twee gelijke spelen zijn de dames vastberaden om de eerste 3 punten thuis te houden! Voor een aantal meiden is Schaerweijde een bekende club, dus het belooft een spannend potje te worden.

🖤 Heren 1 vervolgt het programma om 14:45.
De afgelopen jaren hebben de wedstrijden tegen de mannen van Schaerweijde altijd spektakel opgeleverd. Beide ploegen hebben één keer gewonnen en één keer gelijkgespeeld, dus ook dit keer lijkt het weer een spannende en gelijkwaardige strijd te worden!

Na de wedstrijden vieren we samen Victoria’s 125-jarig bestaan met een spetterende Lustrum TD. Zet jezelf op ‘aanwezig’ en beleef deze speciale dag vol sport en feest!