8-10-2024

Nieuwe incassodatum: woensdag 09-10-2024

Beste Victorianen,

Helaas is er een technisch probleem bij onze ABN AMRO bank geweest waardoor onze bank de incasso van eind september niet tijdig kon uitvoeren.
Het probleem lijkt nu te zijn opgelost, zodat de incasso alsnog op of enkele werkdagen na woensdag 09-10-2024 zal worden uitgevoerd.

Graag danken wij iedereen die ons erop heeft gewezen dat de incasso niet was uitgevoerd.
Het spijt ons dat jullie zo lang geduld moesten hebben tot wij duidelijkheid van onze bank over het probleem kregen en onze bank met een oplossing kwam.

Jullie zouden ons heel erg helpen als jullie ervoor zorgen dat de incasso deze week succesvol kan worden uitgevoerd.

Dit bericht is uiteraard alleen bestemd voor de leden voor wie er een incasso zou plaatsvinden.

Met vriendelijke groeten,
Joke Berkelbach