Veld of zaal huren | vergaderen | horeca

Veld of zaal huren bij Victoria

Wil je zelf een veld of zaal huren? Dat kan. Stuur een mail naar [email protected] of [email protected]. Geef aan wat je wilt huren en voor welke datum.

Vergaderen op de club

Victoria heeft een ruim clubhuis met een grote bar en een aantal vergaderruimtes. Heb je een vergadering of bijeenkomst op Victoria en wil je zeker weten dat je een ruimte tot je beschikking hebt? Maak dan een reservering. Stuur ons een mail met daarin de gewenste datum en tijd en het aantal personen.

Borrels, teamhappen, feesten

Doe een drankje in ons clubhuis of buiten op het terras. Bestel er een lekker snackje of tussendoortje bij. We helpen je graag.

Je kunt bij het horecateam terecht voor een heerlijk ontbijt, een uitgebreid lunchbuffet en diner. Ook verzorgen we graag de happen en dranken tijdens toernooien, feestjes, vergaderingen en borrels. Mail ons.

• Zaterdag: vanaf 07:45 tot ca. 20:00 uur
  • Zondag: vanaf ca.10:00 tot ca. 20:00 uur
  • Maandag t/m vrijdag van 11:00 tot 23:30

We houden het gezellig

Victoria heeft een alcoholbeleid. We schenken geen alcohol aan jongeren onder 18 jaar. De barmedewerker kan naar een ID vragen en mag weigeren om te schenken. Je mag geen zelf meegebrachte alcoholhoudende drank in het clubhuis of ergens anders op ons terrein gebruiken.