20-3-2022

Hand in hand-actie voor Oekraïne! Woensdag a.s.

Koop nu een Victoria-kaartje voor de oefenwedstrijd Feyenoord - RKC en help zo de vluchtelingen uit Oekraïne!

De gehele opbrengst van de wedstrijd Feyenoord - RKC (aanstaande woensdag 23 maart 18.00 uur) gaat naar projecten om Oekraïense vluchtelingen (met name de kinderen) te helpen.

Victoria - laat je zien!

Natuurlijk ondersteunen de sportverenigingen (hockey - tennis - squash) van Victoria dit initiatief: They’ll never walk alone! Victoria en Feyenoord trekken samen op. Daarom: koop een kaartje voor je team, je familie, vrienden of onze Oekraïense gasten en zorg dat ons eigen Victoria-vak woensdag tot de nok toe gevuld is!

Nu kaarten bestellen

Bestel je kaart door een e-mail te sturen naar [email protected]. In e-mail zet je: je naam, telefoonnummer, het aantal kaarten (volwassenen € 15,-, kinderen (<18jr) € 7,50) en je e-mailadres. Doe dit voor dinsdag 18.00 uur en je krijgt de kaarten per mail + een tikkie voor de betaling! (Goed om te weten: bij meer dan 15 kaarten kan je een factuur ontvangen: geef dan het factuuradres erbij op)

Kom gekleed in het geel-blauw van Oekraïne, en tot woensdag in De Kuip!