11-7-2022

Boudewijn van Eijck Erelid | bestuurswissel

Afgelopen woensdagavond was onze Algemene Ledenvergadering. Hier is Boudewijn van Eijck benoemd tot erelid. Boudewijn heeft zich jarenlang ingezet voor onze hockeyvereniging. Zo heeft hij verschillende jeugdteams getraind en is hij trainer en coach geweest van Heren 1 en Dames 1. Hij heeft in de jeugd tophockeycommissie gezeten en heeft zelf ook velen jaren bij Victoria gehockeyd. Boudewijn, ontzettend bedankt voor al je inspanningen. (En gelukkig blijft hij bij Vic de trainers trainen!)

Nieuw bestuur

Daarnaast is het bestuur gewisseld voor komend seizoen. Het nieuwe bestuur (op foto v.l.n.r staand): Anouk van Rooyen (vice-voorzitter), Peter Dom (penningmeester), Stephan Sluijters (voorzitter), Olaf Reimers (oud-voorzitter), John Roskott (tophockey jeugd), Hannah Siersema (senioren), Willem Gerbers (tophockey senioren). Zittend: Rogier Kerkhof (voorzitter SV), Jet Dekkers (jeugd), Desiree Leemreis (secretaris) en Erik van Swaaij (jongste jeugd).

Olaf Reimers is na vier seizoenenvoorzitterschap afgetreden en is opgevolgd door Stephan Sluijters. Olaf, dank voor al het werk wat je verricht hebt. Gelukkig is Olaf niet weg en zien we hem nog steeds op het veld, maar ook naast het veld als nieuwe coach van MA1.