4-2-2023

De voorbereiding van Heren I

Op dit moment zijn we alweer aanbeland in de 2e week van onze voorbereiding op het veld. Na een welkome winterstop met studie, tijd voor familie en de benodigde rust maken wij ons op voor de 2e seizoenshelft. Goed om weer met elkaar op het veld te staan, oefenpotten te spelen en samen te eten in het clubhuis na een intensieve training.

De afgelopen winter hebben wij ons weten hand te haven in de Topklasse zaal. Na een wat stroeve start mede dankzij blessures hebben wij ons goed weten te herpakken. Hierdoor kunnen wij ook volgend zaalseizoen ons op dit niveau weer laten zien!

Na twee corona-jaren is de promotieklasse behoorlijk opgefrist. Drie ploegen zijn vorig seizoen gepromoveerd naar de hoofdklasse en daardoor zijn de ploegen Hurley, SCHC en Tilburg toegevoegd aan onze promotieklasse. Daarnaast zijn er ook 3 ploegen gepromoveerd vanuit de overgangsklasse, waardoor de helft (!) van de competitie uit nieuwe clubs bestaat.

In de voorbereiding spelen we 6 oefenpotten waarvan 2 tijdens onze trainingsstage in Valencia.

Zondag 5 februari trappen we af op en tegen Ring Pass om 14:45u.

Donderdag 9 februari spelen we om 20:00u thuis tegen Zoetermeer.

Donderdag 23 februari spelen om 20:30u thuis tegen Leonidas.

Zondag 26 februari spelen om 14:45u thuis tegen Almere.

In de winterstop hebben wij niet stilgezeten, onze trouwe volgers op Instagram (@victoriaheren1) en op facebook (Victoria Heren 1) ontvangen updates over onze voorbereiding, de competitie en activiteiten die we organiseren. Zo hebben we dit jaar voor de 5e maal in samenwerking met de mini-commissie Zaal op Zondag georganiseerd, de kinderen O9 en O10 trainen op zondag in kleine groepjes in onze eigen zaal, Heren 1 geeft in verschillende samenstellingen training. Altijd erg leuk om te doen, de jeugd heeft tenslotte de toekomst!

De Vrienden van Heren 1 hebben een extra streepje voor, een vriend steunt ons met een klein bedrag van € 15,-- per jaar en ontvangt na elke wedstrijd een uitgebreid wedstrijdverslag geschreven door 1 van de spelers, in combinatie met beelden van de wedstrijd. Aanmelden kan altijd bij 1 van ons of via onze socials.

Zoals altijd zijn wij erg blij met jullie support langs de lijn, we hopen jullie snel weer te zien, de competitie start zondag 5 maart, tot zondaaaaag!!