16-2-2023

BIJVERDIENEN AAN DE BAR!

We zijn op zoek naar medewerkers voor onze horeca. Kom erbij!

BIJVERDIENEN BIJ JOUW CLUB

Voor Bar en Keuken zijn we op zoek naar collega’s die het team komen versterken. We hebben een jong, enthousiast team wat we graag aanvullen met studenten of veterinnen/veteranen. Gezien de samenstelling van het huidige groep zijn we op zoek naar nieuwe collega’s met een leeftijd vanaf 21 jaar en je bent wekelijks of tweewekelijks beschikbaar. Daar staat een goede betaling tegenover in een leuke werkomgeving op je eigen vereniging.

Het zou fijn zijn indien je enige Horeca ervaring hebt maar wanneer gastvrijheid en nieuwsgierigheid bij je passen nodigen we graag uit voor een gesprek.

Lijkt je dit wat? Mail je motivatie en relevante horeca-ervaring, naam, telefoonnummer dan naar [email protected]. Ook wanneer je eerst even wil overleggen. Dan nemen we snel contact met je op.

En mocht je iemand anders kennen voor wie dit interessant is, deel gerust!