FAQ

Gevonden voorwerpen kun je terugvinden in het clubhuis in de grote bak links van de ingang. Ben je er binnen een week achter dat je jouw kleding of stick vergeten bent op Victoria, dan is de kans groot dat je die terugvindt in deze bak. Als we sleutels, telefoons of sieraden vinden, geven we die af bij de bar. Lees hier meer.

Natuurlijk vinden wij het heel jammer als je jouw lidmaatschap op wil zeggen.

Voor alle opzeggingen geldt dat alleen opzegging via de ledenadministratie geldig is. Vanwege de teamindeling voor het volgende seizoen moet het opzeggingsformulier liefst zo snel mogelijk, maar in ieder geval vóór 15 mei van het lopende jaar door de ledenadministratie te zijn ontvangen.

Goed om te weten: elke andere manier van opzegging rekenen we niet goed. Coaches en/of trainers zijn natuurlijk ook altijd graag zo vroeg mogelijk op de hoogte van je plannen, maar een opzegging via jouw coach of trainer is geen officiële opzegging.

Opzeggen moet vóór 15 mei bij de ledenadministratie via het opzeggingsformulier.

Lees goed de voorwaarden en regels door.

Lid worden doe je door je in te schrijven met het online inschrijfformulier.

Goed om te weten: inschrijving is niet vrijblijvend. Zodra je bent ingedeeld in een team of trainingsgroep ben je contributieplichtig voor het gehele seizoen. Lees dus eerst goed de informatie op onze website.

Ga naar het inschrijfformulier.

Bij HV Victoria werken voornamelijk vrijwilligers in de commissies en het bestuur. Zij zijn het best bereikbaar via de mail. Die mailadressen staan hier

Bij een algemene afgelasting van trainingen geldt dit meestal voor alle velden. Dit laten we weten via de website en de app.

Bij thuiswedstrijden bepaalt de wedstrijdsecretaris of een wedstrijd moet worden afgelast. Als een of meer wedstrijden worden afgelast, dan wordt dat zo snel mogelijk op de website en in de app gepubliceerd, kijk daar dus altijd eerst. Geen bericht betekent dat alles (voorlopig) doorgaat. Dringend verzoek om niet naar het clubhuis te bellen!

Als een wedstrijd wordt afgelast, dan informeert de wedstrijdsecretaris de aanvoerder (senioren) of de coach (junioren en jongste jeugd). Die aanvoerder of coach informeert de spelers.

Dankzij de kunstgrasvelden is regen zelden reden om onze activiteiten af te gelasten. Wanneer de velden blank staan of sprake is van onweer en/of storm kan worden besloten tot afgelasting. Ook bij vorst en sneeuw kan niet worden gespeeld.

Afgelastingen van wedstrijden worden altijd gecommuniceerd via de website en de ap. Daarnaast wordt de teambegeleiding per mail geïnformeerd.

Veldspelers van een team moeten een uniform tenue dragen. In bondswedstrijden is spelen in het standaardtenue verplicht, maar als verwarring is te verwachten, moeten de spelers van het bezoekende team hun tenue aanpassen.

Voor Victoria is het tenue:

Dames/meisjes

wit clubshirt
zwarte rok
gele kousen

Heren/jongens

wit clubshirt
zwarte broek
gele kousen

Voor het uittenue wordt het witte clubshirt vervangen door een zwart.

Alle kleding draagt ons logo.

De contributiebedragen verschillen per soort lidmaatschap en per leeftijd. De actuele contributiebedragen vind je hier.